Ikutlah Kami Di Sini

Friday, 15 April 2011

Rintihan Kasih 8 (Siri Akhir)

2 bulan berlalu dengan pantas. Rmadan masih mendapatkan rawatan di hospital sakit jiwa, Intan pula masih menggangu hidup Ramdan sedangkan Ramdan di Hospital sakit jiwa. Cukup kejam dan tiada sifat perikemanusian langsung, seorang wanita sanggup menyeksa perasaan dan hati seorang lelaki. Setiap hari kelibat Intan jelas di bilik Ramdan.


"Tu la kau! Aku nak kat kau tapi kau tolak! Ni la sumpah aku! Sampai mati pun kau tak kan aman faham!!!" Intan gelak besar. Ramdan hanya memandang muka Intan. Rupanya Intan juga adalah pesakit mental dari hospital yang sama, dia terlepas dari hospital dulunya dan mengganggu hidup Ramdan. 


Ingat la, apa yang terjadi kita ambil sebagai iktibar dan kuatkan semangat untuk menempuh segala ujian dari yang MAHA ESA...


(TAMAT)